חומר מקצועי

סוגים שונים של רשתות תקשורת מחשבים בהם משתמשים היום
לפני שהופיעה בחיינו הרשת האלחוטית, הקמת תשתית תקשורת ממוחשבת הצריכה התקנה של עשרות אם לא מאות מטרים של כבלים דרך

ההבדל בין Call ו-Contact Center
מערכת Call Center היא מערכת לניהול שיחות טלפון (שרת חיצוני או על בסיס מרכזייה) כוללת אוטומטיזציה של תהליכים עסקיים ועיבוד

All-In-One ככלי לחסכון בהוצאות התקשורת העסקית
למה עסקים רוכשים ציוד, תוכנות, רכיבים ושירותים מספקים שונים ומשלמים ביוקר לכל ספק ציוד וספק שירותי תקשורת בנפרד? הגיעה העת

איך תגנו על מרכזיית ה- IP שלכם מהתקפת SIP?
על העובדה שמרכזיות IP חוסכות בעלויות כבר מזמן אין ויכוח, אבל אנשים רבים עדיין חוששים להשתמש בהן בגלל האפשרות לפריצות

מרכזיות לעסקים
בעולם התקשורת והטלקומוניקציה של היום ,ניתן להבחין במגמה ברורה ועקבית של שילוב, לא רק בין ה- Data לבין ה- Voice,

כל מה שחשוב לדעת על רשתות תקשורת
רשת היא מערכת שמחברת בין מחשבים. רשתות תקשורת נועדו לשם תקשורת נתונים המתקיימת באופן תדיר בין שניים או יותר מחשבים.

IP Centrex – פתרון תקשורת מנוהל למול IP PBX
פתרונות IP Centrex נמכרים ע"י קבוצת בזק מזה שנים רבות. כיום, מתחרותיה העיקריות של בזק (דוגמת סלקום, פרטנר) מציעות פתרונות

סוגי מרכזיות IP מומלצות
קיימות מרכזיות IP מסוגים שונים, כאשר חשוב לדעת את ההבדלים ביניהן כדי לבצע את רכישת המרכזייה הטובה ביותר עבור בית

שיקולים בבחירת מרכזיות IP ומרכזיות VoIP לארגון
עולם מרכזיות הטלפון, מרכזיות VoIP, מרכזיות IP שופע במבחר עצום של פתרונות, טכנולוגיות ותצורות שונות לפתרונות תקשורת IP, בין אם

מה זה VoIP?
בטח שמעתם על אנשים שמשתמשים באינטרנט כשירותי טלפון ושמעתם על המאות שקלים שהם חוסכים בחשבון הטלפון… ואז שאלתם את עצמכם: